Lhát je špatné... pro někoho

15. ledna 2014 v 21:34 | Amia |  Toulám se
Hej, mám novou podrubričku! Člověka napadá docela dost věcí, když se jen tak toulá ve vodách internetových, ať už se jedná o zprávy nebo jiné blogy.
(Zrovna Novinky jsou spíš bulvární zprávy, ale na ty člověka napadá nejvíc nadávek ;) )
Takže. Když vás to nebude bavit, nekomentujte nebo to v komentářích naopak řeknětě a já přestanu. Ale vyzkoušet se má všechno


Takže lži klientů teď prý nově odhalí armádní přístroj, který bude zabudovaný v telefonech pojišťoven. Zavoláte abyste dostali peníze které jste do povinného pojištění vrazili. Trochu si zalžete, abyste místo zlomeniny dostali peníze za dvojitou zlomeninu.
Jo, je to vlastně krádež. Ale tak mě tak napadá...



Bude to fungovat i opačně?
Pokud bude zaměstnanec pojišťovny lhát zákazníkovi, třeba co se týče skvělého pojištění proti náhlé neschopnosti platit, bude na to zákazník upozorněn? Nebo bude pojišťovna moci stále lhát, ale zákazníci už ne?

Nemám nic proti snahám o dodržování zákona, zas taková anarchistka nejsem. Jenže takovéhle věci by měli být oboustranné. Nemůžu si pomoci, ale namontování lži odhalujícího přístroje jen pro jednu stranu se mi zdá nelegální.
Nebude, vím. Tak tedy nespravedlivé. Dokonalá spravedlnost neexistuje, ale instituce jako stát by se měl stále snažit se tomu co nejvíce přiblížit.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 agrenej agrenej | E-mail | Web | 16. ledna 2014 v 14:20 | Reagovat

I kdyby to fungovalo oboustraně, stejně by to k ničemu extra nevedlo (možná by se snížil počet reklamních telefonátů), neboť se vždy dá najít alternativa. Osoba, která bude chtít okrást pojišťovnu dá přednost radši osobnímu jednání, papírové či elektronické komunikaci a stejně tak pojišťováci by přesunuli případnou lživou reklamu tam, kde by je detektor nenachytal. :-)

2 Vendy Vendy | Web | 23. února 2014 v 20:44 | Reagovat

Nebude to fungovat opačně, nikdy. Protože v postavení člověk versus instituce je instituce ta, co si diktuje pravidla, bohužel. A proto má normální člověk smůlu a pokud se domáhá práva, pak jen s obtížemi a nadlouho, protože instituce má navíc bandu dobře placených právníků. Je to bordel, ale je to tak.
Jediný způsob, jak okrást pojišťovnu nebo banku, je být tak schopný  hacker, že by ses nabourala do účtů a přesunula konta na své konto.
Ale s tou bankou by se znovu svezli i normální lidi, kteří do těch bank vložili své úspory.
Takž, nejlepší obrana je opatrnost při sjednávání jakýchkoliv smluv.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama